‹›

نکات فرهنگی، آموزشی وتربیتی

نکات ومطالب تازه علمی ازتمام نقاط جهان

نکات فرهنگی، آموزشی وتربیتی

نکات ومطالب تازه علمی ازتمام نقاط جهان

نکات فرهنگی، آموزشی وتربیتی
من محمد طاها حقیر سعی می کنم تابا گذاشتن مطالبی فرهنگی وعلمی در وبلاگ نسیم دانش رضایت شماراجلب کنم وامید وارم شما عزیزان هم ازمن حمایت کنید واین وبلاگ را همگی با یاری هم بسازیم

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۳۹
محمد طاها حقیرابراهیم ابادی


معلم، ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاک حک می‌کند و ندای فطرت را به گوش همه می‌رساند.

یاد و خاطره قافله سالار معلمان شهید ؛ فیلسوف فرزانه آیت الله مرتضی مطهری(ره) و هفته معلم را خدمت همه فرهنگیان کشور عزیزمان تبریک عرض می نمایم

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۳۳
محمد طاها حقیرابراهیم ابادی
۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۴۵
محمد طاها حقیرابراهیم ابادی


تعریف انرژی منفی با اصطلاحات علمی سخت است ولی مسلما هر کسی آن را تجربه کرده است.این بدان مفهوم نیست که آنها بد یا منفی هستند ولی به این معناست که آنها با منبع درونی انرژی مثبت شان قطع رابطه کرده اند!شاید شما تجربه رفتن به جایی یا بودن با افرادی را دارید که باعث می شوند احساس بدی پیدا کنید؛ احتمالا احساس خستگی بکنید.
۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۲۳
محمد طاها حقیرابراهیم ابادی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۱۰
محمد طاها حقیرابراهیم ابادی


برای دست یابی به طلای موفقیت در هر کسب و کاری، باید بتوانید نسبت به سایر افراد متفاوت فکر کنید. ماهیت اصلی کسب و کارتان چیست؟ چه راه کار هایی برای افزایش سود رسانی آن در نظر دارید؟ همان طور که گفتیم برای پاسخ دهی مناسب به تمام سوال هایی که در ارتباط با کسب و کار خود در ذهن دارید باید متفاوت اندیشیدن را بیاموزید. در ادامه مطلب به ارائه روش هایی برای نیل به این هدف مهم و ارزشمند خواهیم پرداخت.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۰۱
محمد طاها حقیرابراهیم ابادی

در تمام کتاب‌ها و مقالات مرتبط با اصول مدیریتی و رهبری بر این واقعیت تاکید بسیار شده است که موفقیت و کامیابی، چیزی نیست که یک شبه و به‌صورت آنی به دست آید، بلکه نیازمند کسب تجربه و تلاش و ممارست است. با این حال می‌توان با به‌کار بستن توصیه‌هایی چند به موفقیت‌های حتمی و همیشگی دست پیدا کرد که در اینجا به ده مورد آنها اشاره شده است:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۳۳
محمد طاها حقیرابراهیم ابادی


این روزها خسته و کسل هستید و کلی کار ناتمام دارید و استرس زیادی را تجربه می کنید؟ پیشنهاد ما به شما این است که لابلای همه مشغله هایتان زمانی را به ورزش آن هم ورزش های هوازی اختصاص دهید. شاید بگویید با این همه استرس و خستگی چطور می توان ورزش کرد، شاید هم بگویید ورزش شما را خسته تر می کند اما ما به پشتوانه تحقیقات علمی به شما می گوییم سخت در اشتباه هستید چرا که ورزش نه تنها خستگی شما را دوچندان نمی کند بلکه آرامش فکری و آسودگی جسمی بیشتری برایتان به ارمغان می آورد و می توانید با روحیه بهتر، آرامش بیشتر و اعتماد به نفس بالاتر زندگی تان را پیش ببرید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۲۸
محمد طاها حقیرابراهیم ابادی


 بسیاری از مردم فرصتهایی که برای موفقیت به آنها رو می‌کند را نمی‌قاپند. چرا؟ چون باور ندارند که می‌توانند موفق شوند. حتی اگر بتوانند کاری بکنند که آنها را به موفقیت برساند، باور نمی‌کنند که این توانایی را دارند. و این باور محدودکننده کافی‌است که جلوی آنها را بگیرد تا نتوانند گامهای اولیه به سمت موفقیت را بردارند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۱
محمد طاها حقیرابراهیم ابادی


اگر از کسی که زانوی پرانتزی دارد بخواهید صاف بایستد، حتما متوجه این مشکل در دو سطح داخلی پاهای او می‌شوید.
درست در قسمت داخلی مفاصل زانوها قوس بیش از حدی دیده می‌شود و استخوان‌های ران و ساق پاها در یک خط نیستند!

 

در اصطلاح زانوی پرانتزی به نوعی از تغییرشکل‌های زاویه‌دار زانو می‌گویند که در آن دو کندیل داخلی ران از یکدیگر فاصله گرفته و نمایی شبیه به کمان یا پرانتز ایجاد می‌کنند.اگرمشتاقید تاراه درمان ان را بدانید به ادامه مطلب مراجعه کنید

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۱۸
محمد طاها حقیرابراهیم ابادی