‹›

نکات فرهنگی، آموزشی وتربیتی

نکات ومطالب تازه علمی ازتمام نقاط جهان

نکات فرهنگی، آموزشی وتربیتی

نکات ومطالب تازه علمی ازتمام نقاط جهان

نکات فرهنگی، آموزشی وتربیتی
من محمد طاها حقیر سعی می کنم تابا گذاشتن مطالبی فرهنگی وعلمی در وبلاگ نسیم دانش رضایت شماراجلب کنم وامید وارم شما عزیزان هم ازمن حمایت کنید واین وبلاگ را همگی با یاری هم بسازیم

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

من خیلی اعتماد به نفسم پایینه میتونم بگم اصلا ندارم. این رفتار باعث شده که خیلی رفتارای بد دیگه ای هم پیدا کنم مثلا زود از حرف کسی ناراحت میشم زود قهر میکنم عصبانی و پرخاشگری میکنم از همه متنفر میشم خودمم واقعا عذاب میکشم خیلی زود رنجم باعث شده که حرفای اطرافیان رو سریع به خودم بگیرم و ازشون متنفر میشم دوس دارم باهاشون قهر کنم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۵ ، ۱۵:۱۹
محمد طاها حقیرابراهیم ابادی

برای تقویت بنیه بدن و جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری ها، کمی در وعده صبحانه خود تغییر ایجاد کنید و از مزایای نوشیدنی های درمانی منحصربفرد برای سلامت بدن بهره مند شوید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۵ ، ۲۲:۰۱
محمد طاها حقیرابراهیم ابادی


احساس می‌کنید مغرتان خوب کار نمی‌کند؟ فکر می کنید ضریب هوشی و آی کیو ضعیفی دارید؟  این راهکارها  باعث افزایش ضریب هوشی می شوند و سلول‌های خاکستری مغز را فعال می‌کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۵ ، ۲۰:۱۰
محمد طاها حقیرابراهیم ابادی


بـــید‌‌قتــی یکـی از رایجترین مسائل د‌‌انشآموزان و د‌‌اوطلبان کنکور است. بارها اتفاق افتاد‌‌ه است که د‌‌انشآموزان به د‌‌لیل بید‌‌قتی با وجود د‌‌اشتن اطلاعات بالا، د‌‌ر امتحانات نمره از د‌‌ست د‌‌اد‌‌هاند‌‌. قطعاً برای شما هم اتفاق افتاد‌‌ه است که بعد‌‌ از امتحان، افسوس سؤالات را بخورید‌‌ که علیرغم بلد بودن پاسخها‌‌، به د‌‌لیل (بید‌‌قتی) نتوانستید‌‌ به آنها پاسخ د‌‌هید‌‌. البته بید‌‌قتی انواع متفاوتی د‌‌ارد‌‌؛ ند‌‌ید‌‌ن قسمتهایی از صورت سؤال، اشتباهات محاسباتی و… برخی از انواع بید‌‌قتی است.
یاد‌‌مان باشد‌‌ که برای موفقیت د‌‌ر تحصیل، د‌‌اشتن اطلاعات علمی کافی نیست. استفاد‌‌ه از مهارتهایی که بتواند‌‌ میزان بهرهوری ما از این اطلاعات را افزایش د‌‌هد‌‌ نیز امری بسیار مهم است. اما از آنجاییکه تعریف د‌‌قت د‌‌ر شناخت راههای افزایش آن بسیار مؤثر است، ابتد‌‌ا میخواهیم د‌‌قت را تعریف کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آبان ۹۵ ، ۲۲:۲۲
محمد طاها حقیرابراهیم ابادی