‹›

نکات فرهنگی، آموزشی وتربیتی

نکات ومطالب تازه علمی ازتمام نقاط جهان

نکات فرهنگی، آموزشی وتربیتی

نکات ومطالب تازه علمی ازتمام نقاط جهان

نکات فرهنگی، آموزشی وتربیتی
من محمد طاها حقیر سعی می کنم تابا گذاشتن مطالبی فرهنگی وعلمی در وبلاگ نسیم دانش رضایت شماراجلب کنم وامید وارم شما عزیزان هم ازمن حمایت کنید واین وبلاگ را همگی با یاری هم بسازیم

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است


تصور کنید بدون فکر کردن و هیچ زحمتی انگلیسی صحبت کنید کلمات به آسانی و به سرعت به واسطه زبان شما ادا می شوند و همچنین در آن واحد مفهوم صحبت های دیگران را درک می کنید برای اینکار شما باید شیوه یادگیری مکالمه زبان انگلیسی خود را تغییر بدهید. اولین قدم کنارگذاشتن یادگیری لغات زبان انگلیسی است تعجب کردید ؟؟ بله درست است.


لغات را حفظ نکنید در انگلیسی زبانها, انگلیسی را بر اساس یادگیری لغات نمی آموزند بلکه انها اصطلاحات( عبارات) را یادمی گیرند که ترکیبی از یک گروه لغت می باشند که معنی خاص خود را می دهند. بر اساس تحقیقات صورت گرفته یادگیری مکالمه زبان انگلیسی با اصطلاحات (عبارات) ۴ تا ۵ برابر سریعتر از یادگیری زبان انگلیسی بر اساس تک لغات می باشد همچنین دانش آموزانی که اصطلاحات (عبارات) را یادمی گیرند گرامر بیشتری هم بلدند. در ادامه به هفت قانون طلایی یادگیری آسان مکالمه زبان انگلیسی می پردازیم
 
هفت قانون طلایی یادگیری آسان مکالمه زبان انگلیسی

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۵ ، ۲۱:۴۸
محمد طاها حقیرابراهیم ابادی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۹۵ ، ۱۹:۳۴
محمد طاها حقیرابراهیم ابادی


Image result for ‫تسلیت سوگواری اباعبدالله‬‎

محرم یادآور بزرگ ترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است. حماسه سرخ عاشورا، حماسه انسان های پاک دل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه دین و عقیده از جان گذشتند. آن اسوه های عشق و آزادگی که نام و یادشان و خاطره ایستادگی و مقاومت شان در تاریخ ثبت و جاودانه گردید و سرلوحه زنده دلان و نیک سیرتان قرار گرفت .

عاشورا برای ما تنها یک حادثه نیست؛ بلکه نوعی فرهنگ و تاریخ آغازی دیگر است. حادثه عاشورا هرچند در زمانی بسیار کوتاه تحقق یافت و بیش از نیم روز دوام نیافت، امّا عمق حادثه چنان روایت تلخی را به تصویر می کشد که توجّه همه عالم را به خود معطوف می سازد و چنان شور و حرکتی می آفریند که همه قیام های حق طلبانه و آزادی خواهانه از سرچشمه اش آب می خورد و بر محور آن می چرخد. این وظیفه ماست که فرهنگ عاشورا و پیام کربلا را خوب بشناسیم و سرمشق زندگی خود قرار دهیم.

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۵ ، ۱۸:۴۱
محمد طاها حقیرابراهیم ابادی